ORDOS

AnasayfaNevzat Öntaş Dağ EviÇelik ÇomakGeçmişe ÖzlemHaberlerFotoğraf GalerileriFaydalı BilgilerSSSİletişim Giriş

Kaldı-Alaca Transı

25/05/2005

Haziran sonunda Gasherbrum'a gidecektik ve önümüzdeki en uzun tatil 19 Mayıs tatiliydi. 4 günü Aladağlar'da trans-tırmanış karışık bir etkinlikle geçirmeye karar verdik. Tunç, Serhan, Soner, Serkan, Burçak, Bora ve Elif bir arabaya doluşup yola koyulduk.

Mangırcı'dan yükselip Alaca çanağı yakınlarında bir yere kampımızı kurduk. Ertesi gün kampı toplayıp Alaca Kuzeydoğu sırtına ulaşıp zirveye vardık. Tekrar aynı sırttan inip Avcı Veli boynuna inip Kaldı'ya doğru yükseldik. Top sahasına varmadan sırtta kamp kurduk. Geceyi geçirdikten sonra top sahasından Kaldı zirvesine ulaştık, etkinliği erken bitirmek yerine aynı yoldan geri dönüp Alaca kütlesini yan geçerek Alaca Yayla'ya vardık. Çimenlerin üzerinde kamp kurduk. Ertesi sabah erkenden Soner, Bora ve Elif kamp yerinin üzerinden yükselen tepeye doğru kısa bir antrenman tırmanışı yapıp kahvaltıya yetiştiler. Sonra da kampımızı toplayıp Küçük Mangırcı'dan inerek Sarı Memetler'e vardık. Amaçladığımız şekilde bir hazırlık tırmanışı yapmış olduk.